Toyota pe locul 1 in topul celor mai valoroase branduri auto din lume


Toyota pe locul 1 in topul celor mai valoroase branduri auto din lume

Toyota revine pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri in 2011, conform clasamentului Top 100 cele mai valoroase branduri din lume, realizat de compania Brandz si publicat pe 9 mai. Valoarea brandului Toyota a crescut cu 11% si este estimata la 24.2 bilioane de dolari (17 billioane de euro).
Toyota ocupa prima pozitie in topul Brandz, pentru al cincilea an consecutiv, cu o pauza in 2010, cand s-a clasat pe locul al doilea. In opinia autorilor raportului, revenirea Toyota pe prima pozitie s-a datorat in principal modului in care a fost gestionata criza rechemarilor in service de anul trecut din America de Nord.
In plus, sistemul inovativ hybrid integral al Toyota, disponibil pe un numar tot mai mare de vehicule Toyota si Lexus, ramane lider de piata datorita performantelor extraordinare privitoare la consumul de combustibil si protectia mediului.
Pentru Toyota, acest rezultat arata ca eforturile companiei de a crea o legatura deschisa si sincera cu partenerii sunt bine primite. Toyota se ghideaza dupa un set de principii directoare care, alaturi de Viziunea Globala Toyota, au ca scop sa aduca zambete pe chipurile clientilor, prin depasirea asteptarilor acestora.
Si marca Lexus reintra in Top 10 cele mai valoroase companii din lume, cu o valoare de marca de 3.7 bilioane de dolari (2.6 bilioane de euro).
Cercetatorii de la Millward Brown Optimer masoara valoarea brandului pe intervievarea a peste 1 milion de consumatori din toata lumea, analiza financiara si performanţele de business a fiecarei companii folosind date de la Bloomberg si Datamonitor.

Leave a Reply